08 August, 2015

Særlige festflasker

Nogle gange får jeg et lidt nærmere forhold til de flasker, jeg sælger.

Fordi det kræver lige lidt mere kommunikation.
Fordi lejligheden er lidt mere speciel.
Eller fordi familien deler lidt flere detaljer om baggrunden for at de vil nyde netop champagne på deres store dag.

For nogen tid siden blev jeg kontaktet af en dansker, der holdt til på den anden side af jorden.

Bobler til flere fester
Vedkommende var på jagt efter champagne til en serie af flere særlige lejligheder, og kunne ikke selv tage sig af det på grund af bopæl meget langt væk fra blandt andet også moderne bekvemmeligheder som daglig netforbindelse.

Jeg hjalp derfor med nogle flasker på rette sted.

Og med vejledning, da familien ikke drikker vældig meget champagne, og derfor ikke havde megen fornemmelse af, hvad der kunne passe. Det er jo klart nok.

Ekstra dejligt derfor at få en tilbagemelding på første heat af festen:

"Det var så festligt at kunne begynde min datters konfirmation med et glas champagne,"

Den anden fest lurer i horisonten engang i næste måned.

Forhåbentlig bliver det lige så fornøjeligt :-)

No comments: