17 June, 2015

Receptionspoints til Tradition


Forleden udkom en ny vinbog for kvinder og deres mænd, og den blev skyllet ned med Tradition og dens røde søster.

"... de første timer blev der kun drukket champagne… De fleste mænd startede med Tange-Gerard Tradition mens pigerne efterspurgte rosé. Det lykkedes mig at overtale mange piger til også at prøve Tradition, som fik mange points for sin friske smag og præcise syre..."

"Jeg havde Vinbladet med som orientering for de mange nysgerrige – og historien om den danske kvinde som champagne-vinbonde bag champagnen til en kvinde-vinbogsreception gled godt ned sammen med boblerne! Begge jeres champagner fik stor ros og blev nydt i fulde grad."

Det skriver den ene af forfatteren, Erik Skovenborg, og det er jo herligt.

Jeg glæder mig til at se "Vin og kvinder" på tryk. Du kan se den her .

Du kan læse mere om den i Søndagsavisen eller hos vinxpressen.

Jeg har også skrevet om receptionen her.









No comments: