06 February, 2014

Pang-pang farve

 
Posted by Picasa
Gul og pink har vi haft for os selv et stykke tid.

Vi så ikke mange farver omkring os, da vi lagde ud med vores fem etiket-farver fra vingårdens verden for fem år siden.

Det har ændret sig.

Prøv bare at se denne flaske. Synet af flere af de mest kendte champagner er blevet vildere med tiden.

Hvad skal vi så finde på, når vores næste serie bliver klar?

Striber er taget, og det patchwork åbenbart også. Vi er nok heller ikke helt så vilde som dem i Chouilly.

Trods den lyserøde Rosé de Saignée.

 
Posted by Picasa
Efter at have skrevet posten her stødte jeg samme dag ind i dette billede.

Jeg tror bare, jeg pakker sammen. Eller morer mig lidt over sammenfaldet, der - selvom farvenuancerne ikke er de samme - alligevel forekommer mig pudsigt.

Behøver jeg garantere, at der er tale om et sammenfald? Jeg har endnu aldrig haft en flaske Dom på mit bord, det er helt sikkert en fejl.

No comments: